عشق من B
عشق من B


 

 

                   



نظرات شما عزیزان:

sadegh
ساعت13:21---1 بهمن 1391
ای ساکن جان من آخر به کجا رفتی
در خانه نهان گشتی یا سوی هوا رفتی

چون عهد دلم دیدی از عهد بگردیدی
چون مرغ بپریدی ای دوست کجا رفتی

در روح نظر کردی چون روح سفر کردی
از خلق حذر کردی وز خلق جدا رفتی

رفتی تو بدین زودی تو باد صبا بودی
ماننده بوی گل با باد صبا رفتی

نی باد صبا بودی نی مرغ هوا بودی
از نور خدا بودی در نور خدا رفتی

ای خواجه این خانه چون شمع در این خانه
وز ننگ چنین خانه بر سقف سما رفتی


sadegh
ساعت16:06---30 دی 1391


يادمان باشد اگر خاطرمان تنها ماند

طلب عشق ز هر بي سر و پايي نکنيم...

يادمان باشد اگر اين دلمان بي کس ماند

طلب مهر ز هر چشم خماري نکنيم...

يادمان باشد که دگر ليلي و مجنوني نيست

به چه قيمت دلمان بهر کسي چاک کنيم...

يادمان باشد که در اين بحر دو رنگي و ريا

دگر حتي طلب آب ز دريا نکنيم...

يادمان باشد اگر از پس هر شب روزيست

دگر آن روز پي قلب سياهي نرويم...

يادمان باشد اگر شمعي و پروانه به يکجا ديديم

طلب سوختن بال و پر کس نکنيم...



M & P
ساعت17:02---24 مهر 1390
سلام آزیتا خانوم خوبین؟
ممنونم که به وب ما سر زدین،البته وب قبلی من!
من شما رو فراموش نکرده بودم،متاسفانه با اون گندی که لوکس بلاگ زد من از لوکس بلاگ رفتم،برای همین دیگه نتونستم از بین لینکام دوستامو پیدا کنم.اما الان خوشحالم که پیداتون کردم!
من لینکتون کردم،شماهم منو با آدرسجدیدم یعنی lovely74.ir لینک کن. مرسیییییی.
منتظرحضورگرمت هستم.


پاتوق
ساعت9:47---6 تير 1390
سلام چی شد مسنجر نصب نکردی ؟

sanaz
ساعت11:38---5 تير 1390
سلااااااااااام خوفی آزیتا جون؟
باشه من موافق تبادل لینکم فقط بگو با چه اسمی بلینکمت.
منو با اسم خاطرات ساناز بلینک.
بوس بوس منتظرتم.


دوست
ساعت23:49---4 تير 1390
سلام راستی شما اسدابادی هستی. (اسداباد همدان)
پاسخ:آره اسد ابادی هستم.


aboozar
ساعت23:48---4 تير 1390
سلام دوست عزیزم آپم
منتظر حضور گرمت هستم


دیوید
ساعت14:09---1 تير 1390
سلام. مرسی از اینکه به وبم سر زدی من هم شما رو لینک کردم .موفق باشی

دیوید
ساعت13:03---31 خرداد 1390
سلام دوست عزیز وب خوبی داری به من هم سر بزن و اگه مایل به لینک بودی منو با خبر کن.

ali
ساعت12:43---31 خرداد 1390
سلام دوست عزیز . خوبی ؟
من یه پست جدید گذاشتم راجع به تقابل زرنگ و ساده . اومدم دعوتت کنم یه سربیای و به سه تا سوال راجع به این موضوع جواب بدی . چون بسیار برام مهمه . ازت ممنونم که تا اینجا خوندی .
یا علی (ع)


sanaz
ساعت12:23---31 خرداد 1390
سلام آزیتا جان خوبی؟
وبلاگ خیلی قشنگی داری.به منم یه سری بزن.منتظرتم.


samaneh
ساعت10:42---31 خرداد 1390
از اینکه توهم به وب من سرزدی ممنونتم <بله> ماچ

علی
ساعت18:23---14 خرداد 1390
سلام آزیتا جون
وبلاگت حرف نداره ,
بای ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی


مهدی
ساعت18:16---14 خرداد 1390
سلام آزیتا خانم
ماهی های برکه شادکامی به خاطر حضورت در برکه خیلی خوشحال شدند.

* وبلاگت کمتر از برکه شادکامی نیست.
موفق و شادکام باشی.


صادق
ساعت15:23---12 خرداد 1390
___سلام__________@@@@@___
_________________@@@@@___
_________________@@@@@___
_________________@@@@@___
_@@@@@@@@@@@@@@@_
_@@@@@@@@@@@@@@@_
___________________________
______@@@@@@@@@_______
__@@@@@_______@@@@@___
_@@@@@_________@@@@@__
_@@@@@__آپم_____@@@@@__
_@@@@@_________@@@@@__
__@@@@@_______@@@@@___
______@@@@@@@@@_______
___________________________
__@@@@___________@@@@_
___@@@@_________@@@@__
____@@@@_______@@@@___
_____@@@@_____@@@@____
______@@@@___@@@@_____
______@@@@@@@@@______
_______@@@@@@@@______
__________________________
______@@@@@@@@@______
______@@@@@@@@@______
_منتظرم________@@@@______
______________@@@@______
______@@@@@@@@@______
______@@@@@@@@@______
____بیا________@@@@______
______________@@@@______
______@@@@@@@@@______
______@@@@@@@@@______


Fateme&Mojtaba
ساعت23:04---11 خرداد 1390
آرزویی بکن ...

گوش های خدا پر از آرزوست و دستهایش پر از معجزه..

ارزویی بکن ...

شاید کوچکترین معجزه اش بزرگترین آرزوی تو باشد.....


میم لام
ساعت16:26---10 خرداد 1390
سلام خانومی
وبلاگت حرف نداره
دوست داری با من تبادل لینک کنی.


عاشقانه
ساعت21:09---2 خرداد 1390
سلام خسته نباشی
وبلاگ خیلی خیلی قشنگی داری


صادق
ساعت20:56---28 ارديبهشت 1390
_____ (¯ `•?.•´¯)

_____ (_.•´/|\\`•._)

_______ (_.:._)__(¯`:´¯)

__(¯`:´¯)__¶__(¯ `•.?.•´¯)

(¯ `•?.•´¯)¶__(_.•´/|\\`•._)

(_.•´/|\\`•._)¶____(_.:._)_¶

__(_.:._)__ ¶_______¶__¶¶

____¶_____¶______¶__¶¶ ¶¶

_____¶__(¯`:´¯)__¶_¶¶¶¶ ¶¶¶¶

______(¯ `.?.•´¯)_¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶

______(_.•´/|\\`•._)¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶

_______¶(_.:._)_¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶

¶_______¶__¶__¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶

¶¶¶______¶_¶_¶¶¶¶(¯`:´¯)¶¶¶¶¶

¶¶¶¶¶(¯`:´¯)¶ _¶(¯ `•?.•´¯)¶¶¶

¶¶¶(¯ `.?.•´¯ )¶ (_.•´/|\\`•._)¶

¶¶¶(_.•´/|\\`•._) ¶¶ (_.:._)¶¶

¶¶¶¶¶¶(_.:._)¶¶¶_ ¶¶¶¶ ¶¶¶

__¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶(¯`:´¯) ¶¶ ¶¶¶

______¶¶¶¶¶(¯ `•.?.•´¯)¶¶ ¶¶¶

____¶¶¶¶ ¶¶ (_.•´/|\\`•._)¶¶¶ ¶¶¶

___¶¶¶¶ ¶¶¶¶ ¶ (_.:._)¶__¶¶¶ ¶¶

___¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶_¶¶¶ ¶¶¶___¶¶ ¶¶

_¶¶¶¶ ¶¶¶¶___¶¶¶ ¶¶¶¶____¶¶¶

¶¶¶¶¶¶¶¶____ ¶¶¶ ¶¶¶¶_____¶

-_____--------_¶¶¶¶¶¶¶¶¶

-----_____---_¶¶¶¶¶¶¶¶¶

----____-----_¶¶¶¶¶¶¶¶¶

___|___|___|_____|___|___|___|___

__|___|___|____|___|___|____|__|__

___|___|___|____|___|___|_|__|___|_

__|___|___|____|___|___|___|___|

سلام سلام سلامی به گرمی و حرارت عشق....

با یه مطلب آپممممممممممممممممم.....

منتظرم ها زود بیا


aliiiiiiiiiiii
ساعت11:07---25 ارديبهشت 1390


گفتند :
مسافري آمده از راهي دور
و با خودش باران آورده
باران عشق!
و تو...
سراسيمه آمدي!
مسافر باراني عشق را در دستهاي تو گذاشت و رفت...
و تو اما...
با دست هايت چه كردي؟؟!!...


منتظرتم.......................


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






شنبه 24 ارديبهشت 1398برچسب:,

|
 


به وبلاگ من خوش آمدید امیدوارم لحضات شادی را در این وبلاگ سپری کنید. ممنون.

نازترین عکسهای ایرانی

 

عکس ها
عکس های دختر
گالری عکس بازیگزان
عکس شهره قمر
عکس نیوشا ضیغمی
عکس باران کوثری
عکس پوریا پورسرخ
عکس محمد رضا گلزار
عکس شیلا خداداد
عکس امین حیائی
عکس های حامد بهداد
عکس های شاهرخ استخری
عکس های شهاب حسینی
عکس های سیاوش خیرابی
عکس های بهرام رادان (2)
عکس های محمد رضا فروتن
عکس های مهدی سلوکی
عکس های پژمان بازغی
عکس های نیکی کریمی
عکس های مهناز افشار
عکس های الناز شاکردوست
عکس های ترانه علیدوستی
عکس های لیلا اوتادی
عکس های لیندا کیانی
عکس های نرگس محمدی
عکس های آرمیتا مرادی
گالری عکس خواننده ها
عکس بنیامین
عکس شادمهر عقیلی
عکس محسن یگانه
عکس حمید عسکری
عکس رضا صادقی
گالری عکس های عاشقانه ومتفرقه
کاریکاتورهای بازیگران
کاریکاتورهای جالب و دیدنی
عکس های رمانتیک و زیبا از زوج های عاشق 1
عکس های رمانتیک و زیبا از زوج های عاشق 2
کارت پستال عاشقانه
عکس های عاشقانه هنری 1
عکس های عاشقانه هنری 2
عکس های عاشقانه هنری 3
عکس های عاشقانه هنری 4
عکس های عاشقانه هنری 5
عکس عاشقانه کودکان 1
عکس عاشقانه کودکان 2
لحظه های تنهایی
لحظه های عشق

 

آزیتا

 

دی 1390
آبان 1390
مهر 1390
خرداد 1390
فروردين 1390
اسفند 1389

 

**************
*****************
عشق من b
54ق
*********
************
*****************
*****************
************
*************
**************
*************
***********
*************
********
**************
***********
رضا صادقی
حمید عسکری
عکس های محسن یگانه

 


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشق من B و آدرس eshgmanb.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





01melodi07
چه روشی وارد اینترنت میشین جواب بدینا
چه روشی وارد اینترنت میشین جواب بدینا
دانلود آهنگ جدید
ستاره جنوب
• • • بـازی فلش • • •
خاطرات ساناز
...دانشمندان2...
فناوری اطلاعات
حرفهای دل من
یه چیزی می گم...یه چیزی بگو
بی همتا
سرگرمی و عشاق و دانلود
love
درس عاشقی
M & P
زیر باران بی تو ...
بیقرار توأم و در دل تنگــــم گله هاست...
My LoVe F...M
عشق من
سرگرمی
شادکامی
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

 

کیت اگزوز ریموت دار برقی
ارسال هوایی بار از چین
خرید از علی اکسپرس
الوقلیون

 

RSS 2.0

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی

 

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 242
بازدید کل : 95426
تعداد مطالب : 31
تعداد نظرات : 54
تعداد آنلاین : 1


.: Weblog Themes By www.NazTarin.Com :.


--->